Kommittén
General
Ggeneral är ytterst ansvarig för arrangerandet av LinTeks stora Oktoberfest i Augusti under Nolle-P. Generalens största uppgift är att utse, leda och stötta sin kommitté i arbetet att planera och genomföra München Hoben.
Säkerhet
Säkerhet jobbar för att se till att München Hoben blir ett säkert evenemang. Detta innebär granskning av övriga kommitténs arbete och se till att gruppen följer de lagar och regler som finns för evenemang. Man sköter all kontakt med vakter, sjukvårdare och andra myndigheter.
Bygg & Intendent
Bygg & Intendent är ansvarig för att planera och leda områdets uppbyggnad och nedriggning. Men även ansvarig för att hyra och köpa in allt material som behövs för att kunna bygga området.
Mat & Kök
Mat & Kök har hand om kontakterna med matleverantörer. Man bestämmer bland annat vilken mat som kommer att serveras på området och ser till att matserveringen flyter på under evenemanget.
Tryck & Design
Tryck & Design är ansvarig för allt material som skapas, digitalt och tryckt, och jobbar nära Info & PR. Man sätter sin prägel på och utvecklar München Hobens varumärke. Främsta uppgiften är att få München Hobens visuella uttryck att bli tydligt, informativt och enhetligt.
Vice General
Vice General jobbar nära Generalen under hela projektet och är hens högra hand. Man är ansvarig för teambuilding och ser till att kommittén hittar på roliga saker. Man är även ansvarig för planeringen av tackfesten som hålls för alla fadderier.
Personal
Personal är ansvarig för planering och schemaläggning av alla involverades arbete under flera delar av München Hoben. I arbetet behövs nära kontakt med alla i kommittén för att planera var och när personal behövs, både inför och under evenemanget.
Utformning
Utformning är ansvarig för områdets utformning och funktion. Man ansvarar för att området klarar alla krav som besökare har. Det inkluderar allt från placering av tält och servering till vatten och dekoration.
Öl & Bar
Öl & Bar har hand om kontakterna med öl-leverantörer och ser till att det finns dryck på plats. Man är även att vara ansvarig för barerna och ser till att dryckesserveringen flyter på under evenemanget.
Info & PR
Info & PR ansvarar för planering och genomförande av München Hobens marknadsföring. Man ansvarar för München Hobens sociala medier, samt hemsida, och ser till att all viktig information når ut till studenterna.
Kassör
Kassör har koll på München Hobens ekonomi och jobbar mot alla i kommittén för att se till att München Hoben mår bra ekonomiskt. Man kommer även tillsammans med El & Nätverk ha ansvaret för kassorna under evenemanget.
Biljett & Bokning
Biljett & Bokning har ansvar för biljetterna. Det innebär att man ansvarar för att alla som ska ha en biljett får en biljett. Manhar även ansvar för att hantera uthyrningar som görs av tält och annan utrustning på området. Arbetet innebär således mycket kontakt med fadderier.
El & Nätverk
El & Nätverk har huvudansvar över planeringen av områdets el- och nätverkssystem samt att bygga upp det inför evenemanget. Man har även, tillsammans med Kassör, ansvar för kassorna.
Artist & Scen
Artist & Scen har ansvaret för artister under festen och scenerna på området. Det innebär att man bokar och ser över vilken utrustning som krävs för en lyckad kväll. Man ser även till att det finns underhållning under evenemanget utöver artist.
Träffa kommittén
-

Marius Kalles
GENERAL
-

Jonathan Jonsson
VICE GENERAL
-

Hugo Westberg
KASSÖR
-

Joar Hedberg
SÄKERHET
-

Filippa Sandström
PERSONAL
-

Greta Vedberg
BILJETT & BOKNING
-

David Warnquist
BYGG & INTENDENT
-

Miranda Skillnäs
UTFORMNING
-

Jostein Melaaen
EL & NÄTVERK
-

Samuel Jakobsson
MAT & KÖK
-

Mervan Palmér
ÖL & BAR
-

Simon Alm-Mårtensson
ARTIST & SCEN
-

Jessica Kjellin
TRYCK & DESIGN
-

Kevin Ridell Tangsuphuti
INFO & PR