Kommittén

General

Ggeneral är ytterst ansvarig för arrangerandet av LinTeks stora Oktoberfest i Augusti under Nolle-P. Generalens största uppgift är att utse, leda och stötta sin kommitté i arbetet att planera och genomföra München Hoben.

Säkerhet

Säkerhet jobbar för att se till att München Hoben blir ett säkert evenemang. Detta innebär granskning av övriga kommitténs arbete och se till att gruppen följer de lagar och regler som finns för evenemang. Man sköter all kontakt med vakter, sjukvårdare och andra myndigheter.

Bygg & Intendent

Bygg & Intendent är ansvarig för att planera och leda områdets uppbyggnad och nedriggning. Men även ansvarig för att hyra och köpa in allt material som behövs för att kunna bygga området.

Mat & Kök

Mat & Kök har hand om kontakterna med matleverantörer. Man bestämmer bland annat vilken mat som kommer att serveras på området och ser till att matserveringen flyter på under evenemanget.

Tryck & Design

Tryck & Design är ansvarig för allt material som skapas, digitalt och tryckt, och jobbar nära Info & PR. Man sätter sin prägel på och utvecklar München Hobens varumärke. Främsta uppgiften är att få München Hobens visuella uttryck att bli tydligt, informativt och enhetligt.

Vice General

Vice General jobbar nära Generalen under hela projektet och är hens högra hand. Man är ansvarig för teambuilding och ser till att kommittén hittar på roliga saker. Man är även ansvarig för planeringen av tackfesten som hålls för alla fadderier.

Personal

Personal är ansvarig för planering och schemaläggning av alla involverades arbete under flera delar av München Hoben. I arbetet behövs nära kontakt med alla i kommittén för att planera var och när personal behövs, både inför och under evenemanget.

Utformning

Utformning är ansvarig för områdets utformning och funktion. Man ansvarar för att området klarar alla krav som besökare har. Det inkluderar allt från placering av tält och servering till vatten och dekoration.

Öl & Bar

Öl & Bar har hand om kontakterna med öl-leverantörer och ser till att det finns dryck på plats. Man är även att vara ansvarig för barerna och ser till att dryckesserveringen flyter på under evenemanget.

Info & PR

Info & PR ansvarar för planering och genomförande av München Hobens marknadsföring. Man ansvarar för München Hobens sociala medier, samt hemsida, och ser till att all viktig information når ut till studenterna.

Kassör

Kassör har koll på München Hobens ekonomi och jobbar mot alla i kommittén för att se till att München Hoben mår bra ekonomiskt. Man kommer även tillsammans med El & Nätverk ha ansvaret för kassorna under evenemanget.

Biljett & Bokning

Biljett & Bokning har ansvar för biljetterna. Det innebär att man ansvarar för att alla som ska ha en biljett får en biljett. Manhar även ansvar för att hantera uthyrningar som görs av tält och annan utrustning på området. Arbetet innebär således mycket kontakt med fadderier.

El & Nätverk

El & Nätverk har huvudansvar över planeringen av områdets el- och nätverkssystem samt att bygga upp det inför evenemanget. Man har även, tillsammans med Kassör, ansvar för kassorna.

Artist & Scen

Artist & Scen har ansvaret för artister under festen och scenerna på området. Det innebär att man bokar och ser över vilken utrustning som krävs för en lyckad kväll. Man ser även till att det finns underhållning under evenemanget utöver artist.

Träffa kommittén

  • Marius Kalles

    GENERAL

  • Jonathan Jonsson

    VICE GENERAL

  • Hugo Westberg

    KASSÖR

  • Joar Hedberg

    SÄKERHET

  • Filippa Sandström

    PERSONAL

  • Greta Vedberg

    BILJETT & BOKNING

  • David Warnquist

    BYGG & INTENDENT

  • Miranda Skillnäs

    UTFORMNING

  • Jostein Melaaen

    EL & NÄTVERK

  • Samuel Jakobsson

    MAT & KÖK

  • Mervan Palmér

    ÖL & BAR

  • Simon Alm-Mårtensson

    ARTIST & SCEN

  • Jessica Kjellin

    TRYCK & DESIGN

  • Kevin Ridell Tangsuphuti

    INFO & PR